Rekrutacja do Społecznej Szkoły Podstawowej.
Uprzejmie informujemy, że na rok szkolny 2019/2020 będzie prowadzona rekrutacja do tzw. „Zerówek” (Szkolnych oddziałów przedszkolnych).
1. Przyjęcie uczniów do klasy I następuje na podstawie:
-
-
- wyników rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami prowadzonej przez wyznaczonych przez dyrektora nauczycieli, w terminach ustalonych z rodzicami,
- po podpisaniu przez rodziców/ prawnych opiekunów oświadczenia o zapoznaniu się ze statutem, regulaminem szkoły,
- po złożeniu pisemnego zobowiązania o uiszczaniu opłat czesnego zgodnie z wysokością zatwierdzoną przez organ prowadzący i w terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły.
-
2. Absolwenci oddziału przedszkolnego w Społecznej Szkole Podstawowej nr 2 im. Pawła Hulki – Laskowskiego STO w Żyrardowie mogą być zwolnieni z rozmów kwalifikacyjnych.
3. W uzasadnionych przypadkach dyrektor, za zgodą organu prowadzącego, może przyjmować uczniów w kolejności zgłoszeń.
4. Szkoła w pierwszej kolejności zapewnia miejsce dla:
-
-
- rodzeństwa uczniów uczących się w Społecznej Szkole Podstawowej nr 2 im. Pawła Hulki – Laskowskiego STO w Żyrardowie i Społecznym Gimnazjum im. Pawła Hulki – Laskowskiego STO w Żyrardowie,
- dzieci pracowników szkół wymienionych w lit. a).
-
5. Komisję kwalifikacyjną powołuje dyrektor.
6. Rozmowy kwalifikacyjne, jeśli mają miejsce, odbywają się do końca maja każdego roku szkolnego.
7. Wyniki kwalifikacji ogłaszane są w terminie 7 dni od zakończenia rekrutacji poprzez wywieszenie listy uczniów przyjętych do szkoły na tablicy informacyjnej szkoły i są one ostateczne.
8. Rekrutacja uzupełniająca do klas I – VII jest prowadzona przez cały rok.
9. W trakcie roku szkolnego o przyjęciu ucznia do szkoły decyduje dyrektor po zapoznaniu się z dokumentacją dziecka z poprzedniej szkoły. Dyrektor w tej sprawie może zasięgać opinii pracowników pedagogicznych.
10. Liczba uczniów w oddziale nie powinna przekraczać 16. W uzasadnionych przypadkach dyrektor może zwiększyć tę liczbę, po uzyskaniu akceptacji większości rodziców uczniów danego oddziału.
11. W razie nieprzyjęcia dziecka do szkoły rodzice mogą odwołać się od decyzji dyrektora do organu prowadzącego szkołę.
Wymagane dokumenty:
-
-
-
-
- Podanie o przyjęcie do szkoły (druk szkolny).
- Dwa zdjęcia.
- Ankieta ucznia wypełniona przez rodziców (druk szkolny).
- Oświadczenie i zobowiązanie, o których mowa w pkt 1 i 2.
- Świadectwo ukończenia ostatniej klasy – w przypadku rekrutacji do kl. II-VII (oryginał).
-
-
-